Η Εταιρεία

Άλευρα από το 1900

Η ιστορία της οικογένειάς μας στη παραγωγή ξεκινά το 1899 όταν ο προπάππος μας Βασίλης Μιχαλόπουλος, περίπου στα 20 αποφασίζει να φύγει απο το χωριό του τον Πλάτανο Αρχαίας Ολυμπίας και να αναζητήσει μια καλύτερη ζωή στη πόλη της Αμαλιάδας. Εκει ξεκινά να δουλεύει στο πετρόμυλο του Φωτίου Κότσιφα. Δεν αργεί να ερωτευτεί τη Νικολίτσα, κόρη του αφεντικού του και να αναλαμβάνει τη διαχείριση του μύλου. Η επιχείρηση επεκτείνεται όταν περνά στα χέρια των δύο από τα επτά παιδιά του ζευγαριού, Φώτη και Τάκη με ένα ελαιοτριβείο και εκσυγχρονίζεται σε κυλινδρόμυλο το 1968. Έπειτα η επόμενη γενιά, υπό τη διαχείριση του Διονύση, Βασίλη και Κωνσταντίνου Μιχαλόπουλου, αναλαμβάνει για πάνω από σαράντα χρόνια να παράγει αλεύρι και να καλύπτει τις ανάγκες της ευρύτερης περιοχής, κάνοντας το μύλο μία απο τις πιο αναγνωρίσιμες και αγαπημένες επιχειρήσεις του νομού.

ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΑΓΝΑ ΥΛΙΚΑ

Το 2017 εμείς τα παιδιά του Διονύση Μιχαλόπουλου, Φώτης και Νίκος, βλέποντας το κενό που υπήρχε στη περιοχή για ποιοτικά ζυμαρικά αποφασίσαμε να πάμε την αγάπη μας για το αλεύρι λίγο πιο πέρα και να δημιουργήσουμε τα “ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ”. Εδώ, όπως και τότε, οι κανόνες είναι συγκεκριμένοι:

  1. Πρώτες ύλες ύψιστης ποιότητας: Σιμιγδάλι, αλεύρι, φρέσκα αυγά και φρέσκο γάλα από παραγωγούς που μοιράζονται τις ίδιες αξίες με εμάς.
  2. Μικρή, ελεγχόμενη παραγωγή: Η ημερήσια παραγωγή των παραδοσιακών ζυμαρικών μας δε ξεπερνά τα 300 κιλά, ελέγχοντας έτσι προσεκτικά κάθε βήμα μέχρι το τέλος.
  3. Σεβασμός στη παράδοση: Συνταγές δοκιμασμένες δεκαετίες τώρα σε συνδυασμό με χειροποίητη διαδικασία σε μεγάλο μέρος της παραγωγής.

Όλα τα ζυμαρικά μας παράγονται ΧΩΡΙΣ συντηρητικά, βελτιωτικά γεύσης και χρωστικές, σεβόμενοι τον καταναλωτή. Εξάλλου το μότο μας είναι αυτό:

…..σα να το φάνε τα παιδιά μας…!

– Μιχαλόπουλος Νικόλαος

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ

“Ζυμαρικά Μιχαλόπουλος” σημαίνει παράδοση και αγνότητα, με μια σταθερή δέσμευση για φρέσκα προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Πιστεύουμε ότι τα ζυμαρικά δεν είναι απλώς μια απλή τροφή, αλλά ένα έδεσμα που φέρνει τη γεύση και την ποιότητα των φυσικών συστατικών στο τραπέζι σας.

Κάθε συσκευασία ζυμαρικών που φτιάχνουμε αντιπροσωπεύει την πίστη μας στην αρχή ότι η καλύτερη τροφή προέρχεται από τα καλύτερα, αγνότερα υλικά.

Στην καρδιά της φιλοσοφίας μας είναι η εκτίμηση της φύσης και της παράδοσης. Ακολουθούμε παραδοσιακές τεχνικές παραγωγής, διατηρώντας τον αυθεντικό χαρακτήρα και τη γεύση των ζυμαρικών.

Στοχεύουμε να διατηρήσουμε αυτήν την παράδοση ζωντανή, προσφέροντας ζυμαρικά που παράγονται με αγάπη, μεράκι και αφοσίωση.

ΈΡΕΥΝΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Στα πλαίσια της δράσης 1.8 «Επιχειρηματική Εκκίνηση Ενίσχυση Νέων και υπό σύσταση πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων της Δυτικής Ελλάδας» πραγματοποιήθηκε μελέτη με αντικείμενο την δημιουργία 40 πρότυπων, κοστολογημένων συνταγών με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: (χαμηλός γλυκαιμικός δείκτης, βιολογικές, ολικής άλεσης, Ζέα, Vegan, χωρίς γλουτένη.

Πραγματοποιήθηκε επίσης επαγγελματική φωτογράφηση των νέων προτεινόμενων συνταγών και δημιουργία υλικού προώθησης με παραδοτέο την δημιουργία πλούσιου φωτογραφικού άλμπουμ.

Για τον καθορισμό των προτεινόμενων συνταγών πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων, HARCOS BUSINESS CONSULTING εκτεταμένη και διεξοδική μελέτη αναφορικά με τις «Εμπορικές Προοπτικές των Ζυμαρικών με Βάση τα Όσπρια – Ποιοτικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά & η Επίδραση στην Υγεία».

Στο πλαίσιο αυτής της μελέτης αναδείχθηκε η επιχειρηματική ευκαιρία για την επιχείρηση «εργαστήριο ζυμαρικών Μιχαλόπουλος» μέσω :

  1. της παραγωγής νέων κωδίκων ζυμαρικών βασισμένα στην ελληνική γαστρονομική πατριδογνωσία και την ανάδειξη ξεχασμένων ή άγνωστων τοπικών ζυμαρικών από όλη την ελληνική επικράτεια και στην
  2. την ανάπτυξη νέων κωδίκων ζυμαρικών με εμπλουτισμένα ζυμαρικά, από άλευρα ελληνικών και όχι μόνο οσπρίων και παραδοσιακών προϊόντων (βλ μαστίχα, καφέ σαφράν, ούζο, χαρούπι κα).

Μέσα από αυτήν την ανάλυση των δεδομένων αναδειχτήκαν επίσης :

  • οι ευκαιρίες συνεργασίας του εργαστηρίου ζυμαρικών Μιχαλόπουλος με τοπικές επιχειρήσεις.
  • η ανάπτυξη δίγλωσσου e -shop για online b2b και b2c πωλήσεις σε όλο τον κόσμο 24/7.
  •  η δυνητική συνεργασία και στόχευση σε πελατολόγιο συγκεκριμένων ηλικιακών στόχων, βάση των διατροφικών και όχι μόνο αναγκών τους, άλλα και με δομές όπως ιδιωτικά και δημόσια νοσοκομεία, παιδικούς σταθμούς, λοιπές δομές σίτισης σε όλη την ελληνική επικράτεια.
  • τέλος στον μελλοντικό σχεδιασμό της επιχείρησης αναδείχθηκε η ανάγκη εκμετάλλευσης του τουρισμού και η συνεργασία με εξειδικευμένες τουριστικές επιχειρήσεις όπως εστιατόρια, ξενοδοχεία, τουριστικά καταστήματα ταξιδιωτικά γραφεία, ιδιώτες και θεματικούς επισκέπτες για αύξηση της κερδοφορίας αλλά και της αναγνωσιμότητας του εμπορικού σήματος της επιχείρησης. 
michalopoulos pasta rnd 3
michalopoulos pasta rnd 9
michalopoulos pasta rnd 8